انواع خودروهای باربری امین بار

خودروهای باربری امین بار  در سایز های مختلف و به دو صورت سرپوشیده و سرباز هستند  که نیازهای مشتری را با توجه به اندازه اثاثیه و شرایط آب و هوا در فصول مختلف برآورده می کنند. امین بار دارای خودروهایی با سایز   وانت بار، نیسان، انواع کامیون، خاور،  و … باشد. که بسته به ظرفیت بار شما تعیین می شود.

انواع خودروهای حمل بار، بهترین باربری در قزوین

انواع ماشین حمل با رامین بار قزوین برای جابجایی بار در محدوده شهری، بین شهری و حتی بین‌المللی کارایی دارند. وسایل نقلیه حمل و نقل بر اساس بر اساس معیارهای مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و دارای انواع مختلفی هستند. اما در حالت کلی وسایل حمل و نقل جاده‌ای بر حسب ظرفیت، ابعاد و اندازه و نوع بار دسته بندی می‌شوند.

انواع ماشین‌ حمل بار بر اساس نوع بار شامل سه دسته کلی ماشین باربری سبک، ماشین باربری نیمه سنگین و ماشین باربری سنگین است که هر کدام از این دسته‌بندی‌ها شامل موارد مختلفی هستند.

داشتن اطلاعات کافی و یا به‌عبارت دیگر شناخت انواع خودروی باربری در صنعت حمل و نقل بسیار مهم است. زیرا به کارفرما کمک می‌کند متناسب با نوع و وزن بار خود بهترین و مناسب‌ترین وسیله نقلیه را انتخاب کند.

منظور از بهترین وسیله نقلیه وسیله‌ای است که بر اساس حجم و وزن بار تعرفه مناسب و مقرون به صرفه ای داشته ‌باشد و همچنین ساختار آن وسیله متناسب با شرایط فیزیکی بار طراحی شده باشد. به‌نوعی که در حین جابجایی احتمالات آسیب محموله به کمترین حد ممکن برسد

خودروهای باربری امین بار قزوین باربری در قزوین
ماشین حمل بار

خاور یا کامیون 6 متری امین بار

خارو ۶ متری یا کامیون ۶ متری (کامیونت ۶ متری)باربری امین بار  یکی از مواردی که در اسباب کشی جستجو می‌شودو از انواع ماشین های باربری است. شما می‌توانید به جای دو کامیون از یک کامیون با طول ۴ تا ۶ متر استفاده کنید تا هزینه دو کامیون را پرداخت نکنید. ولی به اطلاع می‌رساند که بیشتر کامیون های مسقف اسباب کشی حداکثر طول ۵.۵ متر دارند و اگر تبلیغ کامیون اثاث کشی ۶ یا ۷ متری را می‌شنوید این ماشین‌ها وجود خارجی ندارد. البته اگر با کابین جلوی راننده طول خاورهای اسباب کشی را حساب کنیم طول ماشین از ۶ متر هم بیشتر می‌شود ولی به طور کلی خاور یا کامیون ۶ یا ۷ متری نداریم.

اعلان هوشمند

حمل بار با ماشین وانت نیسان امین بار

از خودروهای نیسان امین بار می توان برای وسایل سنگین و حتی برای جابجایی اثاثیه های کم حجم استفاده کرد به این صورت که خودرو قادر میباشد تا وزن 1.5 تن را با خود حمل کند. طول وانت نیسان بسته به اتاق آن دارد که تا 230 سانتی متر اتاق نیسان میباشد ولی در نظر داشته باشید که اتاق تمامی خودرو های نیسان بار امین بار سقف باز می باشد و در صورتی که باری داشته باشید نیاز باشد سقف پوشیده شود از چادر برای مسقف کردن استفاده خواهد شد.

تماس با امین بار